Jump to content


Community Status Updates


Photo

Jerica123

I CAME up, I WARMED up, the NEXT up, I BLOW up #coleworld.
Yesterday, 09:58 PM
Photo

Denzel's Lost Son

Drake just surpassed Usher for most No.1s on the RnB/Hip Hop Chart [14 btw], More proof he's the GOAT
Yesterday, 10:25 AM
  • Bliss's Photo
    Bliss
    "most number ones ever, how long did it really take me?"

    :phew:
    Yesterday, 12:52 PM
  • heirmozhi's Photo
    heirmozhi
    can already tell Drake's gonna be this generation's Jay Z
    Yesterday, 06:15 PM
Photo

Bliss

Kendrick keeps rapping with this annoying ass voice he picked up last year. Dude gotta stop, don't wanna hear none of that shit on the new album.
Jul 29 2014 08:59 AM
Photo

Head Bussa

Dreamville Foundation Back to School Supply Giveaway https://fundly.com/the-dreamville-foundation-back-to-school-supply-giveaway
Jul 29 2014 07:07 AM
Photo
Photo

Lieutenant R

Cole spent six figures on each of those DAAD shows, thats crazy. I don't see how u can hate dude.
Jul 28 2014 02:51 PM
  • heirmozhi's Photo
    heirmozhi
    "Now that I’ve worked with other producers, it’s a relief to not have to make the beat. I’m a rapper first. But there’s still no better feeling than to do everything from scratch."

    Looks like we're gonna get some other producers on his album.
    Jul 29 2014 02:10 AM
  • Head Bussa's Photo
  • CarolinaFiend's Photo
    CarolinaFiend
    thanks @HeadBussa
    Yesterday, 08:37 PM
Photo

heirmozhi

Cole needs to create a fresh and unique sound/style in this next album. That's how he shined with WU and FNL. Shit no one has done in the past. I have faith.
Jul 28 2014 01:48 PM
Photo

Denzel's Lost Son

J Cole will have a 25-50% decrease sales wise for his next album
Jul 27 2014 05:42 PM
  • Denzel's Lost Son's Photo
    Denzel's Lost Son
    it was a dollar faggot, even Joe and ginuwine are still selling out shows for full price in the UK
    Jul 27 2014 08:35 PM
  • GhostWridahStan's Photo
    GhostWridahStan
    so when the next cole drops and shuts the internet down again, what's finna be yo argument?
    Jul 27 2014 10:36 PM
  • Head Bussa's Photo
    Head Bussa
    Cole will do 375K first week. He went from 218K to 297K. Whether you like em or not Cole has gained a lot of fans from songs like Power Trip, Crooked Smile, She Knows. He's bigger than you think.
    Jul 28 2014 04:56 PM
Photo

ariongerguri

http://youtu.be/vli5YcY5zNQ around 39:00 they speak about Let Nas Down
Jul 27 2014 02:57 PM
  • J. Ball's Photo
    J. Ball
    i like the way dyson was explaining wat cole truly meant by "let NAS down" lots of people didnt understand wat he meant and just took it as dickriding nas
    Jul 27 2014 04:03 PM
  • Kold's Photo
    Kold
    Thats dope.
    Jul 27 2014 04:41 PM
Photo

J. Ball

man i feel like cole murdered perfect thottie we gota hear that shit
Jul 26 2014 05:44 PM
  • CarolinaFiend's Photo
    CarolinaFiend
    smh i want to hear it so bad but he shoulda released it long ago, the thottie era is over
    Jul 27 2014 12:48 AM
  • J. Ball's Photo
    J. Ball
    exactly bet it wont see the light of day like many cole songs ... smdh foreal doesnt make sense how u preview a song n then dont drop it
    Jul 27 2014 03:31 PM
  • JimmyBuckets NC's Photo
    JimmyBuckets NC
    niggas round here still saying the word thot
    Jul 27 2014 04:06 PM
Photo

Lieutenant R

Chance said he's been working with Cole along with a few other artists
Jul 25 2014 02:15 PM
  • KDOT's Photo
    KDOT
    Hopefully Vic Mensa is one of those other artists. Actually prefer his rapping to Chance
    Jul 25 2014 04:21 PM
Photo

dreamvilletoronto416

new partynextdoor tape is crazy
Jul 24 2014 10:54 PM
Photo

CindieLouWho

I've Only Been Gone For Like 3 Days And I've Missed So Much Lol
Jul 24 2014 12:37 PM
Photo

good kid B.O.R.N. Sinner

As you are reading this; Cole, Kdot, Drake, KRIT, Jay Elect and others are recording your next favourite song..MAD!
Jul 24 2014 12:09 PM
  • good kid B.O.R.N. Sinner's Photo
    good kid B.O.R.N. Sinner
    Nah, I like Joey and Logic but I just forgot them (hence why I put others so you can add someone lol). I can't wait for the new wave of music coming our way!
    Jul 24 2014 05:45 PM
  • eviltroyandevilabed's Photo
    eviltroyandevilabed
    well it's not like joey's released anything new (to my knowledge). understandable.
    Jul 25 2014 09:16 AM
  • good kid B.O.R.N. Sinner's Photo
    good kid B.O.R.N. Sinner
    Yeah, Ive only seen him do Pro ERA freestyles which was months ago and hyping up his album title on Twitter. I think he gonna hit everyone with a bang.
    Jul 25 2014 01:27 PM
Photo

Grandpa Simba

Drizzy came out in LA. Woulda been crazy
Jul 24 2014 12:53 AM
Welcome to JColeNation!

The forum was erased you must re-register!

Please Login or Register Here to interact with all J. Cole fans.